מחלקת היולדות של בית החולים הלל יפה חדרה, מוכרת בקרב נשים רבות שילדו או כאלה אשר שמעו על המחלקה. ניתן למצוא במחלקה חדרים מרווחים ונוחים, עם מקלחות ושירותים צמודים, המיטות נוחות ובעלות מזרונים אורתופדיים וכן, ניתנות לכוונון על פי נוחות היולדת. מי שיולדת בקיסרי, ניתן למצוא בבית החולים הלל יפה, חדרי ניתוח מאובזרים ומשוכללים וצוות מקצועי ומיומן, הכולל רופאים מיילדים, מיילדות, צוות אחיות וכוח עזר הצוות של בית החולים הלל יפה, במחלקת היולדות, מאפשר 2 מלווים ליולדת והם יכולים להתחלף ביניהם בחדר הלידה עד ללידה המלאה.

שיעור הניתוחים הקיסריים בהלל יפה הינו גבוה. ניתן להגיע לבית החולים עם דולה. בכל חדר יולדות במחלקה, ישנן עד 3 מיטות. במהלך הלידה, ניתנים משככי כאבים כמו: פטידין, אפידורל,. רופא זמין במחלקה 24 שעות. תנאים טובים ומכשור משוכלל, ללא ספק מסייע ליולדות לעבור באופן קל יותר את לידתן. בביה”ח הלל יפה בחדרה, מאפשרים ליולדות, ביות מלא של התינוקות בחדרן, כך שהם נמצאים אתם מהרגע הראשון לאחר הלידה.

מיילדת אחת על כל שתיים שלוש יולדות

ניתן למצוא מיילדת על כל שתיים שלוש יולדות בביה”ח הלל יפה בחדרה. ישנו רופא זמין, 24 שעות ביממה, חדרי לידה ללידה טבעית של נשים שמעוניינות בסוג זה של לידה. בביה”ח מתקיימים קורסי הכנה ללידה וכן סיורים מודרכים במחלקות, לנשים שמעוניינות ללדת בביה”ח וסיור זה, עשוי לסייע להן, להכיר את מחלקת היולדות מקרוב. יולדות שגרות באזור גבעת אולגה, זיכרון, חדרה, פרדס חנה, אור עקיבא.

משלוח מתנות לידה ביה”ח הלל יפה- מאמי’לה

כל כך שמחנו לשמוע כי קרובה ילדה תינוק\ת, היינו במתח לברר מה שלומה ושלום התינוק ועכשיו, כשאנו רגועים, נוכל להתחיל לחפש מתנת לידה. לא כולם מעוניינים להפריע ליולדת בבית החולים ולפעמים מדובר בלידה קשה, או ניתוח קיסרי, מה שמצריך יותר מנוחה. יש פתרון לכל דבר. חברת מאמי’לה, מציעה חנות מקוונת עם מגוון רב של מתנות לידה. בחברת מאמי’לה, תוכלו לבקש משלוח למחלקת היולדות, אשר בו שוהה היולדת ובכל חלקי הארץ. המשלוח יהיה בעלות סמלית. חברת מאמי’לה מודעת לשעות הביקור של היולדות במחלקה. אז אם החלטתם לשמח יולדת ולפנק אותה ואת הרך הנולד תשלחו לה מתנת לידה מפנקת ומיוחדת.

משלוח ליולדת לבית חולים הלל יפה חדרה הינו ללא עלות.

המשלוח יגיע אל היולדת באותו יום – לאחר תיאום מראש מול היולדת.