מחלקת הנשים והיולדות בביה”ח פורייה בטבריה, מרכזת את פעילותה ביולדות ומעניקה מגוון רב של שירותים בתחום רפואת הנשים והתינוקות. חדרי הלידה וחדרי היולדות, נבנו לרווחת הנשים והיולדות המטופלות, כאשר ישנו ציוד חדיש ומתקדם. ניתן לאפשר ליולדות לידה טבעית בחדר פרטי. יולדות רבות מגיעות לבה”ח פורייה, היות וישנו אירוח ברמת בית מלון. בחדרי הלידה ישנם 8 חדרים אישיים ומאובזרים עם אמבטיה בגדלים שונים וכן, בכל חדר ישנו כדור פיזיו ואמצעים נוספים, אשר מקדמים את הלידה.

בכל חדר של יולדת, ישנה פינה לטיפול ביילוד שכוללת גם משקל מחומם. היילוד אינו מופרד מאמו לאחר הלידה והוא מקבל את כל הטיפולים הנדרשים בחדר הלידה. בשנת 2015, בספר היחידה של מחלקת היולדות בביה”ח פורייה, נרשם שיא של 3,758 לידות. ביה”ח פורייה, משרת את אזור: רמת פורייה, בקעת יבניאל, עמק הירדן, עמק בית שאן, טבריה, רמת הגולן ועוד.

קורסים הכנה ללידה בביה”ח פורייה טבריה

במחלקת היולדות של ביה”ח פורייה, מתקיימים קורסים ללידה בכל שבוע. ניתן לערוך סיורים במחלקה לפני הלידה, כאשר הסיורים, מתקיימים פעמיים בשבוע. הקורסים מתקיימים יחד עם בן הזוג, כאשר הוא מעוניין להיות נוכח בלידה ולסייע לבת הזוג ולעודד אותה.

חדרי הניתוח במחלקת היולדות פורייה בטבריה

במחלקת היולדות של ביה”ח פורייה, ישנם חדרי ניתוח שמשמש לניתוחים קיסריים. בן הזוג של היולדת, יכול להיכנס לניתוח עד לרגע הלידה. ישנם ניתוחים קיסריים מתוכננים, בכל יום שני, הנשים מגיעות יום לפני הניתוח ועוברות את תהליך הקבלה ומגיעות פעם נוספת למחרת, כאשר שעת הניתוח מתוכננת להן מראש. לאחר שעתיים של התאוששות בחדר הלידה, תעלה היולדת קומה אחת למעלה למחלקה. היילוד יישאר עם האם למשך שעה אחת ויעלו אותו למחלקת יילודים, כך שהאם תוכל לנוח לאחר הניתוח.

בביה”ח פורייה בטבריה, במחלקת היולדות, הצוות קשוב לצרכי היולדת ובעלה, כך שחוויית הלידה, תהיה משמעותית, המיילדות תסייענה ליולדות גם אחר הלידה כמו בהנקה וטיפול ביילוד בהדרכה מלאה.

משלוחי מתנות ליולדות ביה”ח פורייה- מאמיל’ה

מי אינו מתרגש מלידה של קרובת משפחה או חברה? המתנות מתחילות לזרום ליולדת שזה עתה ילדה והבשורה המרגשת מתפשטת. על מנת לשלוח מתנות ליולדות, יש לוודא את שעות הביקור המקובלות בביה”ח פורייה. חברת מאמיל’ה קיימת למעלה מ-4 שנים ומציעה חנות מקוונת של מתנות לידה, ליולדת ולתינוקה. המתנות הן איכותיות ונבחרות בקפידה. בכל תקופה, המלאי מתחדש וניתן למצוא מתנות שימושיות באריזות מרהיבות. מאמיל’ה מבצעת משלוחים בכל בתי היולדות בארץ ובחיוב מינימלי על המשלוח. החברה דואגת לשלוח את המתנות ליולדות בשעות הביקור, כאשר היא מעודכנת בהן בכל בתי החולים בארץ.

משלוח מתנה ליולדת לבית חולים פורייה הינו ללא עלות.

המשלוח מגיע ליולדת ביום למחרת ההזמנה – כאשר אנו מתאמים עם היולדת לפני ההגעה ואם במקרה כבר השתחררה, המארז יגיע אליה הביתה או לאן שתבחר.