לידה הינה חוויה משמעותית לכל יולדת ואב. כבר בהיריון, ישנה החלטה היכן ללדת. לפעמים ההחלטה אינה קשורה למרחק של ביה”ח למקום מגוריה של היולדת, כי אם באמצעות המלצות על ביה”ח ומחלקות היולדות הנמצאות ברחבי הארץ. ביה”ח ברזילי, הממוקם באשקלון, הוא בעל אחת ממחלקות היולדות המשוכללות וישנה דעה טובה על צוות הרופאים, היולדות והמחלקה בכלל. נשים רבות שגרות גם באשדוד, מגיעות ללדת בביה”ח ברזילי.

היחס לכל יולדת בביה”ח ברזילי הינו אישי והצוות מעניק את תשומת הלב המרבית לכל יולדת. באמצעות סיור מקדים, ניתן להתרשם מהמחלקה, מהמכשור מחדרי הלידה וחדרי השהייה של היולדות ולהחליט לגבי אשפוז ללידה בבי”ח זה.

מה כוללת מחלקת היולדות בבי”ח ברזילי באשקלון?

במחלקת היולדות של בי”ח ברזילי באשקלון, ניתן למצוא חדרים משוכללים, עם כל הנוחות. בביה”ח ישנם 38 מיטות אשפוז. בכל חדר, יש מקלחת ושירותים אישיים והיחידה כוללת ארון אישי כיור ומראה. במחלקה עצמה, קיים חדר תינוקות גדול והו אחיות שמטפלות בתינוקות. יולדת, יכולה להביא עמה 2 מלוים, על פי בחירתה, המתחלפים בכל פעם בעת הלידה עצמה. ניתן למצוא חדר לידה המיועד למי שמעוניינת בלידה טבעית. החדר הינו חדר פרטי שכולל מזרונים נוחים, כדור לישיבה, נרות ושמנים המיועדים לעיסוי.

כל יולדת, מקבלת בביה”ח ברזילי, תכנית לידה, היא יכולה לבקש בקשות מיוחדות, והיא נמצאת לפני הלידה תחת מעקב מסור של המיילדות והרופאים המיילדים. האשפוז הוא בין 48-72 שעות וניתוחים קיסריים השחרור יתבצע לאחר שלושה ימי אשפוז. במחלקת היולדות של ביה”ח ברזילי, ישנם חדרי ניתוח משוכללים ורופאים מרדימים המסייעים באלחוש בזמן הצירים של היולדות, כאשר הם מסייעים להן באמצעות אפידורל..

גם מלונית ניתן למצוא בביה”ח ברזילי ליולדות שמעוניינות בנוחות המקסימלית. בית המלון “אין” נחשב למפנק ומשוכלל. במחלקת היולדות של בית החולים ברזילי מעודדים את מגע העור של הרך הנולד עם האם, כבר מרגע הלידה, היות ובמחלקה סבורים כי המגע הזה הינו חיוני ביותר לביסוס הקשר בין האם לתינוקה ונפחית תחלואה ביילודים.

משלוחים ליולדת בביה”ח ברזילי אשקלון- מאמי’לה

יולדות אוהבות לקבל מתנות מחברים, חברות, בני משפחה ועוד., אך אלה שמעניקים את המתנה, אוהבים יותר להעניק ולשמח יולדות. חברת מאמי’לה, מציעה מתנות באמצעות החנות המקוונת של האתר. הרכישה מאובטחת והמגוון של המתנות גם ליולדת וגם לרך הנולד הוא גדול ומעודכן מדי תקופה. אם יש לכם קרובת משפחה שילדה זה עתה בביה”ח ברזילי באשקלון, תוכלו לבצע משלוח ובחנות של מאמי’לה כבר ידאגו למשלוח שיגיע בשעות הביקור המקובלות.

משלוח ליולדת לבית חולים ברזילי באשקלון הינו ללא עלות.

המשלוח יגיע אל היולדת עוד באותו היום – עד למיטת היולדת במחלקת היולדות.