אחת ממחלקת היולדות הידועה בארץ, הינה מחלקת היולדות של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. צוות המחלקה, עושה הכל, על מנת שהלידה תהייה חווייתית ובטוחה. בכדי להעניק חוויה זו, הצוות המיומן של חדרי היולדות בהדסה עין כרם, הינו עצום וכולל: מיילדות מוסמכות, רופאים ואחיות. הרופא המרדים נמצא ביחידה, על מנת להקל על הכאבים של היולדת, כאשר הוא מאלחש את היולדת באמצעות אפידורל וכן, על פי הצורך, נותנים ליולדת משככי כאבים.

צוות הלידה בביה”ח הדסה עין כרם, הינו קשוב ובא לקראת היולדת ככל שניתן. כל יולדת יכולה לבחור את הלידה שתתאים לה, אם טבעית או לידה עם שיכוך כאבים. היולדת יכולה לבחור את התנוחות המתאימות לה בלידה וכן, לבחור, מי ילווה אותה בתוך חדר הלידה . הלידה מתבצעת באווירה שקטה, כגון אור חלש, מוסיקה, שימוש במים להרגעה ושמירה על פרטיות היולדת.

שיתוף מלא עם היולדת בכל החלטה של מהלך הלידה

ליולדת יינתן מידע, הקשור לכל החלטה במהלך הלידה. הלידה הינה תהליך טבעי שהיולדת ותינוקה, נוטלים בו חלק. לפעמים יש צורך בהתערבות של הצוות הרפואי, בכדי למנוע סיבוך ליולדת או לתינוק. זו הסיבה שקיים בחדר הלידה של ביה”ח הדסה עין כרם, כל הציוד הדרוש וכן, חדרי ניתוח שמיועדים לניתוח קיסרי, אם דחוף או אם מוזמן שאליו ניתן להעביר את היולדת תוך כמה דקות. לאחר הלידה, היולדת עוברת לחדרה שבו יש: שירותים ומקלחות צמודים, מיטות לידה משוכללות, כורסא למלווה, כדורי פיזיו, נגן דיסקים וכן, עמדת טיפול לתינוק.

יולדות רבות, עוד לפני הלידה, עורכות סיור מודרך בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות בכלל. בבית החולים הדסה עין כרם, ישנה מלונית למי שמעוניינת בלידה שלאחריה תוכל לנוח בחדר פרטי עם כל הפינוקים האפשריים.

משלוחי מתנות ליולדות הדסה עין כרם- מאמיל’ה

השמחה של תינוק שזה עתה בא לעולם היא רבה. החברות והחברים וכמובן בני המשפחה מתרגשים וישר חושבים על מתנה ליולדת. חנות מאמיל’ה, מציעה מתנות ייחודיות באריזות מרהיבות, אשר יתאימו ליולדת ולתינוק. המתנות במאמיל’ה נבחרות בקפידה, כך שהן בטוחות לשימוש אם לרך הנולד או אם ליולדת. ניתן לרכוש באמצעות החנות המקוונת באינטרנט ע”י רכישה בטוחה באמצעות כרטיס אשראי. המתנות נשלחות לבתי החולים בכל הארץ , תוך מידע מדויק לגבי שעות הביקור בבית החולים. התשלום על המשלוח , הינו סמלי ויגיע בזמן המתאים לכם.

משלוח מתנת לידה להדסה עין כרם בירושלים הינו ללא עלות, ויגיע אל היולדת ביום למחרת ההזמנה עד למיטתה במחלקת יולדות.