מחלקת נשים ויולדות של ביה”ח כרמל בחיפה, מנוהלת ע”י ד”ר אוסלנדר וזכתה כבר השנה השישית ברצף, בתואר מחלקה מצטיינת בהוראה מטעם הפקולטה לרפואה של הטכניון. היולדות, שעתיים לאחר הלידה, מועברות למחלקת היולדות שם הן תשהינה למשך 48-72 שעות. בביקור הראשון של צוות המחלקה, היולדות תקבלנה כרטיס מגנטי שיאפשר להן כניסה חופשית למחלקת היילודים בכל שעה שרק תחפוצנה, בכדי לגשת לתינוקן. פקידה של המשרד במחלקת היולדות, תגיע ליולדת ותסדיר עמה את הפעולות הקשורות לרישום כן, מענק הלידה ושחרור מאשפוז.

ישנם זוגות, המעוניינים בלידה טבעית, צוות המיילדות שעבר הכשרה מיוחדת ללידה זו, יסייע בשיכוך הכאבים בשיטות אלטרנטיביות, כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, ורייקי. הלידה , יכולה להתבצע בכל מיני תנוחות שיהיו נוחות ליולדת. בבית החולים כרמל-חיפה, מתקיימים קורסים להכנה ללידה, שמיילדות מקצועיות של המחלקה מנחות וניתן בהם דגש על לידה טבעית.

תכנית לידה לכל יולדת- ביה”ח הכרמל חיפה

בבית החולים כרמל, במחלקת היולדות, לכל יולדת יש תכנית לידה. התכנית נעשית בהתאם עם המיילדת, למשל בכל הקשור לתנוחת הלידה או לסוג הלידה. המדיניות של מחלקת יולדות של ביה”ח כרמל בחיפה, הינה אפס הפרדה בין האם לתינוק. בשעות הלילה, על מנת שהאם תוכל לנוח, התינוקות יהיו בחדר היילודים, עד הבוקר.
המרכז הרפואי בבית חולים הכרמל, דוגל בשמירה על בריאות התינוק. הקורס של בית החולים כולל שמונה מפגשים באחד מהם נערך סיור בבית החולים

משלוחים ליולדות ביה”ח הכרמל חיפה

בבית החולים כרמל במחלקת היולדות, יש את השקט והפרטיות לכל יולדת וכן, סיוע ועזרה לכל יולדת בהנקה ובטיפול ברך הנולד. אם אתם חברים או קרובי משפחה, לבטח תתחילו בחיפוש אחר מתנה ליולדת ולתינוק. זה הזמן להיכנס לחנות המקוונת של מאמיל’ה .שם תוכלו בנוחות , לבחור ממגוון העשיר של המתנות שמתחדשות כל העת באתר. ניתן למצוא מתנות גם ליולדת וגם לתינוק\ת בחבילה מרהיבה אחת שעטופה באופן שונה ומיוחד.

ניתן לבצע משלוחים ליולדות בביה”ח לילדות הכרמל בחיפה ולהפתיע את היולדת והתינוק במתנה שימושית שתסייע בטיפול וגידול הרך הנולד.

משלוח ליולדת לבית חולים הכרמל חיפה הינו ללא עלות

המשלוח יגיע אל היולדת באותו יום – לאחר תיאום מראש מול היולדת.