בית החולים העמק עפולה, מעניק יחס נהדר ליולדות במחלקה, אוזן קשבת וטיפול מסור. צוות ביה”ח של מחלקת יולדות בעמק עפולה, מעודד את השהות של התינוק עם האם. רופאי המחלקה והיולדות, יהיו זמינים תמיד עבור היולדות בכל שאלה או הסבר. לאחר הלידה, התינוק יועבר לתינוקייה השגחה ובדיקת רופא. במידה ומצבו יצריך השגחה או טיפול, הוא יישאר בחדר התינוקות עד להחלמתו המלאה.

בכדי להקל על יולדת בימיה הראשונים בבית, אחרי הלידה, הצוות מסייע לה בהדרכה, לגבי טיפול בתינוק, הנקה, הוראות היגיינה להחלמה המלאה של היולדת. גם החוויה המשפחתית תהיה טובה יותר, לאחר שהיולדת תקבל הדרכה. בן הזוג של היולדת, הינו שותף מלא כך שהוא יהיה צמוד ליולדת ויוכל לשהות עם היולדת ואף להגיע לחדר התינוקות. בית החולים העמק עפולה, ממוקם בגבעת המורה ומשרת יולדות מעפולה והעמקים, נצרת עילית, מגדל העמק, הקיבוצים והיישובים מהסביבה.. חדר הלידה נמצא בקומה השלישית וניתן למצוא חניה בכל הסביבה של המרכז הרפואי של בית חולים העמק.

הכרת מחלקת יולדות מקרוב באמצעות סיורים

ישנם סיורים שניתן לבצע, הכוללים, סיורים בחדר הלידה, מחלקת היולדות. הסיורים מתקיימים ביום ו’ בין השעה: 9:00- 11:30. היולדות תתכנסנה לקפה ועוגה, תצפנה במצגת ותשאלנה שאלות שצוות המקצועי של מחלקת יולדות בבית החולים העמק עפולה, יענו על כל השאלות. הסיור יהיה בחדרי הלידה, המחלקה, חדר התינוקות וכל זאת ללא תשלום ובהרשמה מראש. ישנן 4 מיילדות בכל משמרת, כולל קבלת יולדות, היחס הינו של מיילדת אחת לשתי יולדות. בביה”ח העמק בעפולה, מאפשרים להכניס ללידה, רק מלווה אחד.

משלוחי מתנות ליולדות בבי”ח העמק עפולה- מאמי’לה

ישנן כמה וכמה חנויות שמוכרות מתנות ליולדת ולתינוקותיהן. לפעמים, אין לנו זמן להתרוצץ בין החנויות ונעדיף חנות מקוונת{אינטרנטית}, אשר ניתן באמצעותה, לבצע את הרכישה הכי נוחה ובביטחון מלא כאשר הרכישה הינה מאובטחת. חברת מאמי’לה, הינה אחת החברות המוכרות יותר, שמוכרת מתנות ליולדות ומסייעת במשלוחים שלהן, לכל בתי החולים בארץ, שבהם ישנן מחלקת יולדות. היולדת תשמח למתנה חמודה ושימושית, כזאת שלבטח היה חסר לה. חברת מאמי’לה, מודעת לשעות הביקור של היולדת, בכל בתי החולים בארץ ושולחת את המשלוחים בזמן שהובטח ללקוחותיה.

משלוח ליולדת לבית חולים העמק בעפולה הינו ללא עלות.

המשלוח יגיע אל היולדת ביום למחרת ההזמנה – לאחר תיאום מראש מול היולדת.