מחלקת היולדות של המרכז הרפואי זיו בצפת הינה מחלקה וותיקה ומיומנת וכוללת צוות רופאים ואחיות מקצועיים, אשר עברו הכשרה והתנסות רבה עם יולדות וכן בנשים בהריון בעל סיכון גבוה. ניתן לקבל שפע של מידע שימושי על הטיפול הראשוני בתינוק וייעוץ לגבי היגיינה והתנהלות קלה יותר של היולדת בימיה הראשונים בביתה. ביה”ח זיו, מקפיד על שעות הביקור, כך שהיולדות במחלקה, תוכלנה לנוח ולהניק את תינוקותיהן.

במחלקת היולדות בביה”ח זיו בצפת, מעניקים ייעוץ וכלים להתמודדות עם השינוי החדש במשפחה. משך השהייה במחלקת היולדות בביה”ח זיו, משתנה בין יולדת ליולדת והוא אינו קבוע. השהייה תישקל על פי סוג הלידה. הצוות המקצועי של מחלקת היולדות זיו צפת, הינו מסור ומעניק מענה לכל יולדת, כולל הדרכה בהנקה.

שיטת הביות המלא בביה”ח מחלקת יולדות זיו

שיטת הביות המלא, היא השיטה שבה דוגל צוות מחלקת היולדות בביה”ח זיו. התינוק נמצא ליד היולדת בכל זמן שתחפוץ או שישהה עמה בכל העת. הקרבה בין התינוק ליולדת, היא חשובה מאוד, במיוחד מיד לאחר הלידה. במחלקה ישנם רופאים ליילודים, מיילדות, רופאים מרדימים, חדרי ניתוח משוכללים, ללידות קיסריות. נשים שילדו בביה”ח זיו מספרות על היחס וחוויית הלידה במחלקת היולדות ישנם חדרים מרווחים עם שירותים צמודים ומיטות בעלי מזרונים אורתופדיים , טלוויזיות פלזמה, פינות תינוק משוכללות שכוללות משקל תינוק אינטגרלי. רוב הנשים שמגיעות ללדת בביה”ח זיו בצפת, הן מאזורים כמו: צפת, רמת הגולן, כרמיאל, גליל ועוד.

תמיכה מלאה ברצון היולדת בביה”ח זיו צפת

יולדת, יכולה להכניס לחדר הלידה עד 2 מלווים. שיתוף הפעולה של הצוות, הינו גורם משמעותי לחוויית הלידה של נשים המגיעות ללדת בביה”ח זיו. המרדים נמצא קרוב למחלקה, כך שאם יש צורך במתן אפידורל לאלחוש, ניתן יהיה להזעיק אותו מיד לחדר הלידה. יולדת יכולה לאכול אוכל קל ולשתות וכן, להישאר בבגדיה הרגילים. הפתיחות מצד המיילדות היא רבה כמו למשל תנוחת הלידה הרצויה ליולדת על פי נוחותה.

משלוחי מתנות ליולדות ביה”ח זיו צפת

חברת מאמי’לה, מתמחה בהכנת מתנות ליולדת ולתינוק , כאשר יש להן משמעות מיוחדת, האריזות המרהיבות ימשכו את עיני היולדת והמתנה תיראה יוקרתית והכי חשוב שימושית. בחנות של מאמיל’ה, דואגים למשלוח בכל בתי החולים בארץ, כך ששעות הביקור ידועות לה מראש והמחיר של המשלוח, הינו סמלי.

ניתן לבצע משלוחים ליולדות בביה”ח זיו צפת ולהפתיע את היולדת והתינוק במתנה שימושית שתסייע בטיפול וגידול הרך הנולד.

משלוח ליולדת לבית חולים זיו צפץ הינו ללא עלות –  משלוח מגיע עד מיטת היולדת ביום למחרת ההזמנה.