חדרי הלידה לתושבות אילת והדרום בביה”ח יוספטל באילת, הם ייחודיים ומתאפיינים בגישה אישית, אוהדת וחמה ליולדות. המיקום של בית החולים מול ים סוף, משרה אווירה של רוגע ושלווה. ישנן כ-800 לידות בכל שנה והצוות של מחלקת היולדות, בביה”ח יוספטל מונה כ-4 רופאים מומחים ו-11 מיילדות, אשר עברו הכשרה ללידות טבעיות. ישנה הדרכה להנקה, קורס לידה ועוד שירותים שונים שכל יולדת תהיה מעוניינת בהם.

המדיניות במחלקת היולדות של ביה”ח יוספטל, הינה מדיניות גמישה, כך שכל יולדת נענית לבקשותיה, כגון לידה טבעית, תנוחת הלידה, מלווה, דולה ועוד. קורסים להכנה ללידה, מתקיימים ברצף ומרבית המיילדות נוטלות חלק בהדרכה ללידה.
כל המידע על מחלקת היולדות ביוספטל אילת
ישנם 2 חדרי לידה במחלקת היולדות שבביה”ח יוספטל, למרות שאין חדר מיוחד ללידה טבעית, קיימת אפשרות ללידה מסוג זה, על פי רצונה של היולדת. מספר הרופאים במשמרת הוא של רופא אחד, מספר המיילדות בכל משמרת הינו שתי מיילדות, מספר המלווים הם 2. ניתן לקבל את תכנית הלידה של היולדת על פי שיקול הדעת של הרופא המיילד. גם אוסף דם טבורי מתבצע בית החולים יוספטל.

במחלקה נעשים סיורים, כך שיולדות תוכלנה להתרשם מהמחלקה ולהכין את עצמן לקראת הלידה, כך שהן מכירות כבר מראש, אילו חדרי לידה, או חדרי אשפוז קיימים במחלקה, מה האפשרויות שלהן ואם הן מתקבלות בקרב הצוות. יולדות שמעוניינות ללדת בביה”ח יוספטל, יכולות להיכנס לפורומים שבהם יולדות מספרות על חוויית הלידה שלהן בביה”ח. אין מלונית או מיילדות פרטיות מצד היולדת שיכולות לבוא עמן לחדר הלידה, אך הצוות של מחלקת היולדות, הינו מקצועי דיו, כך שאין צורך בכך.

מאמיל’ה- משלוח מתנות ליולדות בביה”ח יוספטל

חנות מאמיל’ה, הינה אחת החנויות המוכרות למתנות לידה בארץ. החנות מציעה אריזות מרהיבות למתנת יולדת, כאלה שתהיינה שימושיות בטיפול בתינוק וכן מוצרי טיפוח ומוצרים נוספים, אשר יהיו שימושיים גם ליולדת עצמה. ניתן למצוא מארזים לרך הנולד וליולדת ולהתעדכן בכל המתנות, באמצעות החנות המקוונת האינטרנטית, מה שעושה את הקנייה לקלה ונוחה. חנות מאמיל’ה מבצעת שירות משלוחים בכל מחלקות היולדות בארץ, תוך תשומת לב וידע, לגבי שעות הביקור המוצרות במחלקות היולדות השונות בבתי החולים ברחבי הארץ. המשלוח הינו במחיר סמלי והמתנות שלנו, הן הרבה יותר משמעותיות.

ניתן לבצע משלוחים ליולדות בביה”ח יוספטל בעיר אילת ולהפתיע את היולדת והתינוק במתנה שימושית שתסייע בטיפול וגידול הרך הנולד.

משלוח ליולדת לבית חולים יוספטל באילת הינו ללא עלות –  משלוח מגיע עד מיטת היולדת עד 2 ימי עסקים.