מחלקת היולדות בביה”ח מאיר, הינה מחלקה שיש בה את כל השכלולים והנוחות ליולדות. המחלקה היא סביבה נוחה, נעימה ובטוחה לצעדים שלהורים שזה עתה נולד ילדם. החדרים במחלקה, הם נוחים ומרווחים וכן, מאובזרים בכל המכשור המשוכלל הקיים היום. התפריט הינו מזין ומגוו ובן הזוג הינו שותף פעיל כך שהוא יוכל לשהות עם היולדת והתינוק. בביה”ח מאיר, דוגלים בביות מלא של התינוק, כבר לאחר כמה שעות מהלידה. בכל חדר, ישנם שירותים ומקלחת.

הרפאים בצוות של מחלקת היולדות במאיר כ”ס, זמינים ועונים לכל שאלה. המיילדות והאחיות עובדות יחד, ומקנים ליולדת את ההדרכה הרצויה לה בטיפול נכון בתינוק, בהיגיינה האישית ובהדרכת ההנקה. בחדרי היולדות של מחלקת יולדות בביה”ח מאיר, כפר סבא, יש שתי יולדות בכל חדר, מה שמקנה מנוחה מרבית ליולדת. ניתן לבקש איסוף דם טבורי עוד בחדר הלידה, על פי בקשת היולדת. במחלקה יש 7 מיילדות בבוקר ו-5 בלילה

בן הזוג ליד היולדת עד שעות הערב

ניתן לבן הזוג במחלקת היולדות של בבית חולים מאיר כפר סבא, לשהות ליד אשתו שזה עתה ילדה, מהבוקר עד השעה 8 בערב לערך. הצוות במחלקה, עושה ככל שביכולתו, להקנות שהייה נעימה ולגרום ללידה להיות חווייתית, הן ליולדת והן לבן זוגה ולמלווים שמגיעים עמה למחלקת היולדות. השהייה הא על פי סוג הלידה, כך שלידה רגילה תיקח 2-3 ימי אשפוז ולידה קיסרית תצריך שהייה של עד חמישה ימים.

השחרור של היולדת, נעשה בחדרה, כך שלא תסתובב במשרד השחרור וכן שחרור היילוד, יהיה לאחר שנבדק ע”י רופא תינוקות שיכתוב מכתב שחרור, כך שהיולדת תעביר אותו לרופא הילדים המטפל, לאחר שחרורה מבית החולים.

מאמיל’ה משלוחי מתנות ליולדות בביה”ח מאיר כבר סבא

זה אכן, מרגש לשמוע כי מישהי שאתם מכירים והיא קרובה ללבכם, אם חברה או בת משפחה, ילדה זה עתה תינוק\ת מקסים. הדבר הראשון שעולה על ראשכם, הוא מה נקנה לה מתנה. חברת מאמיל’ה מציעה באמצעות החנות האינטרנטית שלה, מגו עשיר של מתנות ליולדת ולתינוקה, כאשר המלאי מתחדש כל העת. הרכישה היא מאובטחת והמשלוחים מתבצעים בכל מחלקות היולדות הפזורות בבתי החולים בארץ. חנות מאמיל’ה יודעת מה שעות הביקור המקובלות בכל מחלקת יולדות בארץ ומתאימה את המשלוח על פי שעות הביקור, בכל ימות השבוע, למעט יום שבת.

משלוח ליולדת לבית חולים מאיר בכפר סבא הינו ללא עלות.

המשלוח יגיע אל היולדת עוד באותו היום, עד מיטת היולדת במחלקת יולדות.