שירות, הינו חלק בלתי נפרד בנחלקת היולדות שבסורוקה באר שבע. הצוות של מחלקת היולדות בבית החולים סורוקה, מעניק יחס ומשתדל כי הלידה תהיה עבור היולדות כמה שיותר חווייתית. מחלקת היולדות בסורוקה, מכילה 31 מיטות אשפוז והתינוקות שוהים בחדר היולדות, כך שיתחילו לפתח את הקשר הראשוני ביניהם, שהוא כה חשוב. בבית החולים סורוקה, הצוות מעודד הנקה וישנה הדרכה של האימהות לגבי שיטות ומידע על ההנקה שהיא כה חשובה לחיסון הטבעי של התינוק\ת.

בחדר הלידה של ביה”ח סורוקה, נמצא צוות מקצועי שתומך ביולדות כולל: רופאים, מיילדות וכוחות עזר. היולדת במרכז ומאפשרים לה לעבור חווייה מעצימה ומספקת. נעשים מאמצים רבים, להקל על כאביה של היולדת ושיתוף פעולה עמה, מאפשר את ההקלה. על פי עוצמת הכאב של היולדת, המיילדות נותנות משככי כאבים על פי עוצמת הכאב שאותו ניתן למדוד , על פי סרגל כאב.

הצוות הכולל של מחלקת יולדות – סורוקה

יולדת המעוניינת במנוחה בשעות הלילה, יכולה למסור את התינוק להשגחת הצוות המטפל בתינוקות, מהשעה 23:00- 5:00 בבוקר. המחלקה מעניקה טיפול בכל התחומים ליולדת ולתינוק, ע”י צוות רופאים משולב הכולל: רופאי נשים שמתמחים במיילדות וגינקולוגיה, רופאי תינוקות מומחים שמבצעים בדיקה גופנית לתינוק ליד האם. בכל משמרת, נמצאת מיילדת שאחראית על שתי יולדות שמציגה את עצמה, גם ליולדת וגם למלוויה, עד לסיום משמרתה.

כל יולדת, המגיעה למחלקת יולדות בביה”ח סורוקה, תצטרך לחתום על טופס שהוא בעצם טופס הסכמה לטיפולים רפואיים בחדר הלידה. כל יולדת, יכולה לבחור בשני מלווים שיהיו איתה בלידה. בלידה רגילה היולדת תשהה עד שלושה ימים ובלידה קיסרית, עד 5 ימים. ישנם ניתוחים קיסריים הקבועים מראש ליולדות, כאשר יום לפני, מגיעה היולדת לביקורת והכנה לניתוח.

משלוחי מתנות ליולדות בבית החולים סורוקה – מאמי’לה

אם יש לכם קרובה שילדה זה עתה בביה”ח סורוקה בבאר שבע, כדאי כי תתחילו לחשוב על מתנה שתרכשו לה שתגרום לה לשמחה בלב. חנות מאמיל’ה , הינה חנות אינטרנטית, המחדשת את המלאי שלה ליולדות ותינוקות כל העת. החנות בוחרת בקפידה את המתנות שהיא מקבלת, היות ומדובר ברך הנולד שרגיש מאוד וכן היולדת. המתנות של מאמיל’ה מגיעות לכל הארץ, כאשר החברה מעורה היטב, בשעות הביקור המקובלות בכל מחלקות היולדות בכל בתי החולים בארץ. עלות המשלוח הינה סמלית ואתם יכולים להיות סמוכים כי המשלוח יגיע בזמן ליעדו.

ניתן לבצע משלוחים ליולדות בביה”ח סורוקה בבאר שבע ולהפתיע את היולדת והתינוק במתנה שימושית שתסייע בטיפול וגידול הרך הנולד.

משלוח ליולדת לבית חולים סורוקה באר שבע הינו ללא עלות –  משלוח מגיע עד מיטת היולדת עוד באותו היום.