בעודנו “שוברים את הראש” ומחפשים מתנה ליולדת עצמה מתנה ללידה, נמצא כי הרבה הביאו את אותן מתנות ונחפש מתנה באמת מיוחדת ושימושית. לא כדאי להתחיל להתייעץ ולהתבלבל, כמו שמיעה בהמלצת חברות, או חיפוש כל מיני מתנות ברשת, כדאי פשוט לגשת לחנות המתמחה במתנות ללידה שיכולות לכלול מארזים עם כל מיני פריטים חיוניים ליולדת ולרך הנולד, כך שתוכלו לקלוע בול למטרה ולמצוא שם גם מתנה ליולדת עצמה ולא רק לתינוק. בכדי שלא תהיינה כפל מתנות, כדאי לשאול אותה מה היא כבר קיבלה או יותר טוב לשאול אותה מה היא מעוניינת או מה חסר לה? אם זו הלידה הראשונה, היולדת כבר תקבל הרבה ביגוד ומוצרים לתינוק, עגלה מהסבתא הראשונה וריהוט לחדר התינוק מהסבתא השנייה…

מה הקרבה שלכם ליולדת?

זוהי גם שאלה טובה, היות וחברה לעבודה, לעולם לא תרכוש מתנה ללידה שתרכוש האחות, הגיסה, החמות או האם של היולדת. את כל השיקולים האלה יש לקחת בחשבון ולהכין תקציב. ניתן למצוא מתנה ליולדת עצמה כמו למשל קרמים מפנקים לגוף המכילים מוצרים טבעיים, כך שסימני ההיריון יפוגו במהרה, התחושה של היולדת תהיה טובה ורעננה יותר. ניתן תמיד להוסיף מתנה חמודה לתינוק או לתינוקת במידה ואת מלוא תשומת הלב, אתם מעוניינים להעניק דווקא ליולדת עצמה. יולדות מקבלות המון מתנות לתינוק והן מסודרות, מבחינת מוצרי תינוקות כגון: בגדים, מגבות, שמיכות, מצעים ועוד, לפחות לחודשיו הראשונים של הרך נולד. ניתן לבצע בעצמכם אריזה מיוחדת של מה שנראה לכם הכי מתאים, עבור היולדת ותינוקה, מה שיהיה הרבה יותר מיוחד ומקורי. יש לציין כי מתנות שתבחרו בעצמכם לאריזת מתנה, יהיו זולים ומשתלמים יותר, מאשר אריזות מוכנות. כל האפשרויות פתוחות בפניכם ותוכלו תמיד למצוא מתנות מקוריות שישמחו את היולדת.

מתנת לידה או מתנה ליולדת? הכל תמצאו במאמיל’ה

אם אתם מכירים את הריח האהוב עליה, תוכלו לפנק במתנה ליולדת היקרה לכם, עם מתנת טיפוח כגון קרם גוף, תחליב רחצה, בושם עדין ועוד. חשוב כי המתנות תהיינה שימושיות ולא יונחו בצד ללא שימוש, כי גם אתם תחושו איזו שהיא החמצה, לשם כך, יש את חנות המתנות ליולדת של חברת מאמיל’ה, הקיימת מזה שנתיים. בחנות של מאמיל’ה, ישנו צוות מקצועי ומנוסה, אשר ישמח לעזור לכם לבחור מתנה שתתאים ליולדת. הצוות ישאל את השאלות הנכונות שבעזרתן, תמצאו את אריזת המתנה האידיאלית שתוכל להרשים ולהפתיע את היולדת .ניתן להזמין את המתנות של מאמיל’ה באמצעות האינטרנט, או להגיע לחנות עצמה.