הענקת מתנות, הוא עניין מעורר השראה, יש להפעיל את חוש היצירתיות וההיגיון גם יחד. הרבה יותר קשה למצוא מתנות למבוגרים, מאשר מתנות לתינוק. חשוב לבדוק את צרכיה של האם ושל התינוק. יש לציין, כי הרבה יותר קל לבחור מתנות לרך הנולד, במיוחד היום, כאשר יש כל כך הרבה מוצרים חדשים ושימושיים לתינוקות. תינוקות, הם אנשים קטנים, זו חוויה לרכוש עבורם מתנות קטנות לדמיין אותם עם הבגד החמוד שרכשנו, השמיכה, הכובע והגרביים. אין אחת או אחד, שלא יעלה על פניו חיוך, למראה אותן מתנות חמודות. יש כאלה, שיבחרו מתנה שתלווה את התינוק עד שהוא יהיה ילד בוגר, כמו אותו דובי נצחי שיישאר מהעריסה עד מיטת הנוער שלו…

מתנות לתינוק, משרתות היטב את היולדת, במיוחד אם זו לידתה הראשונה, כאשר היא מקבלת מתנות שיסייעו לה המון בגידול התינוק. לפעמים אנו מוצאים מתנות כה שימושיות שהיולדת אפילו לא ידעה על קיומן,. כגון, מחמם מגבונים שיסייע לה בימי החורף, בעת החתלת התינוק, מד חום קבוע לאמבט התינוק שימדוד במדויק את חום המים ועוד.

בגדים לתינוק? חישבו קדימה…

תינוקות, גדלים מהר ולכן, כאשר אתם מתחילים לחפש מתנות לתינוק או עבורה במיוחד אם מדובר בביגוד, חישבו קדימה, בגדים ראשוניים לתינוק בחודשיו הראשונים, לבטח יש לאם וכדאי לרכוש ביגוד לגיל 6 חודשים עד שנה. גם מובייל שיהיה מעל המיטה ויעזור לתינוק להירדם. חשוב, כי המתנות תהיינה אסתטיות למראה ושיהיה לנו כיף להביט על התינוק כאשר הוא משחק עם הצעצוע שרכשנו עבורו, או לובש את הבגד שרכשנו עבורו רק כשנולד.

תינוקות גדלים המון, במיוחד בשנת חייהם הראשונה. תינוקות רכים, אינם מבינים מה רכשנו עבורם ומי רכש את המתנות הללו עבורם, הם פשוט נהנים וההורים…עוד יותר. היום, לרשות ההורים, עומדים כלים ומוצרים נוחים, לטיפול בתינוקם, בכל רגע נתון ועלינו, פשוט למצוא את האביזרים שיהיו נחוצים להתפתחות וגדילה תקינה.

מתנות לתינוק קונים בהנאה רק במאמיל’ה

היום, כבר אין צורך להתרוצץ הרבה, ישנן חנויות שיש בהן כל מה שתרצו, בכל נוגע למתנות לתינוק וליולדת. קל הרבה יותר מאי פעם, לבחור מתנות שימושיות ומיוחדות גם לאם וגם לרך הנולד,. אחת החנויות המובילות ביותר בתחום זה, הינה חנות מאמיל’ה הקיימת כבר משנת 2014. תוכלו למצוא מתנות המיועדות ליולדת, לתינוק או לשניהם יחד. המגוון הוא רחב ותוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי של מאמיל’ה שישמח לשרת אתכם ולהעניק לכם יחס אדיב.