קרובי משפחה, חברים, שכנים או חברים לעבודה, שמאוד יקרים לכם, נמצאים ממש ברגעים אלה בבית החולים עם ילדם החדש שזה עתה נולד. אם רק הייתם יכולים, הייתם מגיעים להשתתף בשמחתם אבל מכל סיבה שהיא, זה לא משהו שמתאפשר לכם כרגע. ובכל זאת, אתם עדיין רוצים לשמח אותם? תוכלו להיעזר בשירות משלוח מתנות ליולדת לבית החולים, שמוצע היום על ידי חנויות ליולדות, אם כי יהיה עליכם לאתר את החנויות המובילות בשוק, שכן מדובר בשירות שלא כל בעלי החנויות מעריכים באותה מידה.

האם ניתן לעשות משלוח לכתובת של בית החולים?

התשובה היא בהחלט כן. חנויות ליולדות, המציעות את השירות של משלוח מתנות ליולדת לבית החולים, יודעות היטב איך לעשות זאת ואתם יכולים להיות בטוחים שהמתנה תגיע עד למיטתה של האם היולדת. מרגע שהזמנתם ורכשתם את הפריט שבחרתם, תוכלו לבחור כל כתובת אליה תרצו לשלוח אותו וזו לחלוטין לא חייבת להיות כתובת הבית שלכם. במשלוח לבית חולים הדברים נעשים מעט יותר מורכבים, שכן השליח צריך להגיע לבניין המתאים בבית החולים, למחלקת היולדות ולחדר המתאים ולזה נדרש ראש טיפה יותר גדול. זאת בדיוק הסיבה שבהזמנת השירות הזה, ובכדי לא לגלות שהמתנה שלכם לא הגיעה ליעדה בזמן, אתם רוצים להזמין אותה ואת שירות המשלוח בחנות מובילה ובעלת מוניטין, כזאת שאפשר לסמוך עליה.

ועדיין נותרה הדילמה – מה לקנות?

ובכן, קשה לחשוב על משהו שלא ישמח אישה יולדת שעודנה שוכבת בבית החולים, מתאוששת מהלידה. אפילו מארז שוקולד, זר פרחים או סל פירות יכולים להתאים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות וכבר עכשיו להעניק את מתנת הלידה שלכם, רצוי לבחור במתנה שבאמת יכולה לשרת את ההורים הטריים בחוויית הגידול של הרך הנולד. ככלל, חפשו פריטים שימושיים, כאלו שיכולים להפוך את משימת הגידול של הרך הנולד לקלה יותר, נעימה יותר, אסתטית יותר, ריחנית יותר, משמחת יותר, או במילים אחרות, כל מתנה שנותנת מענה לאתגרים הרבים שאיתם מתמודדים הורים טריים בגידול הרך הנולד. ככל שתקדימו עם המתנה, כך תאפשרו להורים הטריים לקבל תמונה לגבי מה יש להם ומה הם עוד צריכים להשלים ולקנות. בגלל שאכפת לכם מהם ובגלל שהדחף שלכם להעניק להם מתנה מכל הלב הוא אמיתי, משלוח מתנות ליולדת לבית החולים הוא גם השירות שיכול להתאים לכם עכשיו יותר מכל אופציה אחרת.

בחנות מאמילה ליולדת ולרך הנולד תוכלו גם להזמין את הפריט המתאים ביותר ואנו מאפשרים לכם משלוח לבתי חולים ברחבי הארץ. באתר החנות המקוונת של מאמילה תוכלו לבחור את המתנה שלכם מתוך מבחר עצום של אפשרויות – מתנה ליולדת בן, מתנה ליולדת בת ומתנות לתאומים ואפילו לשלישיות, את ההזמנה תוכלו לעשות באתר עצמו או במרכז ההזמנות בטלפון 073-2051152, תוכלו גם להשלים את התהליך של משלוח מתנות ליולדת לבית החולים.