מתנה לאחות בהריון – 4 רעיונות שווים

בחירת המתנה המושלמת תמיד העסיקה אותנו. אנחנו שוברים את הראש ומנסים לקלוע למתנה מדויקת וזאת ללא כל עזרה מאיש, כי הרי רצינו מעבר למתנה הגשמית להראות שהקדשנו זמן ומחשבה בבחירה בעיקר כאשר לאחד מבני המשפחה הקרובים נולד תינוק.

אז אם אתם מתקשים לבחור מתנה, ואף רעיון לא עולה בראשכם הנה כמה הצעות שיוכלו לעזור בבחירת המתנה המושלמת:

  • משלוח מתנה

אתם עסוקים במהלך היום ותאריך הלידה המשוער של אחותכם או אחיכם קרוב מאי פעם, אך אתם חוששים לפספס אותו ומתמלאים בחוסר וודאות לגבי הזמינות שלכם כאשר אירוע נפלא זה יקרה. בד”כ אירוע מסוג זה קורה באופן פתאומי, ולכן יש לכם אפשרות לבצע משלוח דרך החנות המקוונת שלנו והוא יגיע אל היולדת המאושרת באותו יום ובלחיצת כפתור מצדכם, כאשר המתנות מגוונות שונות ונעשות בהתאמה לכל יולדת, מתנה לאחות בהריון הצלחתם להשיג ואפילו להיות הראשונים שפינקו את הרך הנולד !

  • ערכת מתנה ללידה

בשעה טובה לבן משפחה או חבר/ה קרוב/ה נולד/ה בן או בת ואין מאושרים מכם, אך עדיין אתם מתקשים להתאים את המתנה המדויקת עבורה. באתר שלנו תוכלו למצוא ערכות מהממות שכוללות בתוכן את כל מה שיולדת צריכה כמו: חיתולים עשויים בד, גרביים, מוצצים, בגדי גוף, בקבוקי האכלה, מגבת ואפילו תרופות נגד גזים. ערכה זו תהיה סופר שימושית עבורה במיוחד לחודשים הראשונים לאחר הלידה ותספק לה מוצרים בסיסים ששכחה לקנות טרם הלידה מה שיהפוך את המתנה למושלמת עבורה ועבורכם.

  • ערכות אוכל

הזוג המאושר חזר עייף ומאושר הביתה, אך מרוב האושר והעייפות אין להם כוח לאכול. בין אם זו מתנה לאחות בהריון ובין אם מתנה לאחות קטנה או מתנות לאחים אוכל כמו: סושי, פסטה, תבשיל או אפילו הזמנה ממסעדה יהוו עבורם מתנה מושלמת וינעימו את זמנם בין המבקרים שהלכו לאלו שאמורים להגיע.

  • מתנות לנשמה

כאשר אחד מבני המשפחה חוגג/ת הולדת בן/בת זה אירוע מאושר ומרגש נורא, ולכן יש כאלו שבוחרים מתנה לאח או אחות שהיא יותר סנטימנטלית מאשר צעצוע שכל אחד אחר היה יכול לקנות. במצב כזה האפשרויות הן רבות ומגוונות ויכולות לכלול: עיסוי, לילה במלון, טיפול אלטרנטיבי, יום כיף, ארוחת בוקר, ייעוץ שינה והנקה או כל דבר אחר שירווה נחת ויעניק ליולדת אישית רגעים של נחת שהם רק שלה.

תהיו סמוכים ובטוחים כי מתנות לאחים כמו אלו נושאים ברוחם ערך רוחני שבו פוגשת היולדת את נשמתו/ה של אחיה והבנה טלפתית לרצון שלה בשקט חוויתי ולא במתנות שנועדו לרך הנולד, כי מי שעבד פה באמת ודאג שהדבר הזה ייצא זה ללא ספק היולדת.

לסיכום, מתנות לבן משפחה קרוב דורשות המון חשיבה ותשומת לב לדברים החסרים לו באמת. זה יכול להיות מתנות לפני לידה, אחרי לידה ומתנות של אוכל, אך חשוב לזכור, כי מתנה מוצלחת לקרוב לנו באמת בסיטואציה כזו הוא להעניק מתנה שהיא קודם כל בשבילו.

לערכות שונות ומומלצות אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר בטלפון:  073-2051152

או בוואטסאפ 055-5523434