אין שמחה גדולה יותר מהבאת ילד חדש לעולם. זאת עובדה ואין צורך לקלקל אותה. ועדיין, הבאת ילד חדש לעולם היא גם משימה לא קלה ולא רק בהיבט הפיזי, אלא גם זה הנפשי. את שתי המציאויות האלה חשוב מאוד לקחת בחשבון כאשר בוחרים מתנה להורים טריים, שזה עתה חווים את שתיהן במקביל. בחירת מתנות היא גם כך משימה שלא רבים אוהבים אותה ועוד פחות יודעים לעשות אותה היטב והדברים מתחדדים עוד יותר, כאשר מדובר במתנה שבאמת צריך להיות שכל מאחוריה ושבאמת תוכל לייצר ערך אמיתי למקבל אותה.

אז מה קונים להורים טריים?

ובכן, הדילמה הגדולה ביותר בכל בחירת מתנה להורים טריים היא תמיד אותה דילמה: האם לקנות את הדבר הבטוח ולהסתכן בכך שכנראה לא צריך אותו, או להביא דווקא משהו מאוד מקורי ולהסתכן בכך שכנראה לא צריך אותו. אלא שהדילמה עצמה היא גם הפתרון לדילמה – הסיכון שהמתנה שלכם לא תשמש את ההורים הטריים כפי שהייתם רוצים הוא אותו סיכון בכל מקרה וזה בדיוק המקום שבו נכנסת לתמונה האינטואיציה. מן הסתם, אתם מכירים את ההורים הטריים, מכירים את האישיות שלהם ואת אורח החיים שלהם, לפחות ברמה כזאת שתאפשר לכם לדעת מה היא אותה מתנה שיכולה להתאים להם, כשתראו אותה. מה שאתם צריכים, זה רק מבחר גדול שפורש בפניכם את כל האפשרויות וכשתיתקל עיניכם במתנה הנכונה, סביר להניח שתוכלו להרגיש את זה בקצות האצבעות.

מתנה שמשרתת יותר את ההורים ופחות אתכם

אנשים רבים, וזה די לגיטימי, בוחרים את המתנות שלהם לפעמים גם מתוך שיקולים אישיים לחלוטין. כולנו רוצים שיזכרו אותנו כמי שנתנו את המתנה היפה שאנחנו מביאים וכולנו רוצים להרגיש שהמתנה שהבאנו אכן מוערכת על ידי המקבלים אותה. בבחירת מתנה להורים טריים זה יכול להיות קצת טריקי, אם אתם שמים משקל רב יותר על האינטרס הזה שלכם מאשר על האינטרס של ההורים עצמם. יחד עם זאת, גם לזה יש פתרון. מבחינתכם, אתם רוצים להביא את המתנה הכי שימושי והכי מועילה שאתם יכולים. היא יכולה להיות מאוד סטנדרטית והיא יכולה להיות מאוד מהפכנית, הכל בהתאם לאינטואיציה שלכם. ואחרי שבחרתם את המתנה, תוכלו גם לבדוק איך להפוך אותה למתנה שלכם – להדפיס משפטים חכמים על הבגדים לתינוק, להוסיף כיתוב בפינה למטה “באהבה ממשפחת…” או כל פעולה אחרת שתספר על המתנה… שלכם.

בחנות מאמילה ליולדת ולרך הנולד, תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מתנות להורים הטריים, מהמתנות הכי סטנדרטיות ושימושיות ועד אלו המהפכניות והחדשניות ביותר. כל המתנות מסודרות בקטגוריות נוחות ואפילו כוללות המלצות מקצועיות למי שקצת מאבד את עצמו. מתנה להורים טריים תוכלו למצוא כבר עכשיו בדפי החנות המקוונת של מאמילה וכן תוכלו לעשות הזמנה טלפונית כבר עכשיו במרכז ההזמנות שלנו בטלפון 073-2051152.