ודאי לא פעם מישהי קרובה אליכם ילדה ותהיתם איזו מתנה מקורית ליולדת כדאי לקנות. כיום, יש מגוון רחב של מתנות מיוחדות ליולדת, כך שקשה לא להתבלבל. כדאי לעשות קצת סדר, ניתן לחלק את מתנות הלידה לשני חלקים: מתנות שימושיות ומתנות מצב רוח מתוקות ומשמחות. אין ספק כי כל יולדת לאחר לידה, זקוקה ותשמח לקבל את שני סוגי המתנות. אז מה ההבדל בין מתנה שימושית למתנת מצב רוח? למה כדאי לשלב ביניהן? הנה כל התשובות. 

מתנות לאחר לידה 

כאמור, ישנם שני סוגים של מתנות לידה:  

  • מתנות לידה שימושיות – מתנות שימושיות נבחרות בהתאם לבקשה אישית של היולדת או לפי ידע אישי שלכם. כלומר, אם אתם כבר הורים מנוסים אתם בוודאי יודעים מהם הפריטים השימושיים אותם ההורים הצעירים שוכחים לרכוש ועל אילו פריטים אפשר לוותר. חשוב לומר כי כאשר רוכשים מתנה ליולדת, מתנה העתידה להיות מתנה שימושית, כדאי לזכור לבחור מוצרים עשויים חומרי גלם איכותיים המתאימים לתינוקות. מומלץ לרכוש בגדים עשויים כותנה טבעית נעימה, שמיכות הניתנות לכביסה במכונה רגילה ו/או צעצועים בטיחותיים עשויים חומרים טבעיים. אם החלטתם לרכוש מתנה ליולדת יחד עם חברים נוספים והתקציב שלכם גדול יותר, תוכלו לרכוש כיסא בטיחות, אוניברסיטה, סלקל, אמבטיה או כל פריט משמעותי אחר לו ההורים זקוקים.
  • מתנת מצב רוח – לאחר לידה, היולדת מתמודדת עם קשיים רבים. זה בדיוק הזמן לזכור לדאוג לה, גם כאשר כל תשומת הלב מתרכזת בתינוק. מתנות מצב רוח יכולות להיות סט נעלי בית, חלוק מגבת, שוקולדים טעימים, שובר לביקור בספא ואפילו שוברים להזמנת אוכל מוכן או קופסא עם בורקסים ומאפים. כל אלו יכולות להיות מתנות נהדרות לכל יולדת. ניתן להתייחס למתנות מצב רוח גם כפינוקים קטנים ליולדת שיכולים להצטרף למתנה השימושית. 

מתנות מיוחדות ליולדת – כל יולדת תשמח לקבל אותן

אם אתם מחפשים מתנות מקוריות ליולדת ניתן להזמין שמיכה רכה לתינוק, עליהן יהיה רקום או מודפס שם הילד או הילדה. כמובן כי שמיכות אלו יכולות להתאים הן לבנים והן לבנות. שמיכה היא מוצר שימושי עבור הרך הנולד, בחודשי הקיץ והחורף כאחד. לכן, זו יכולה להיות מתנה מיוחדת ללידה, על אחת כמה וכמה אם כתוב עליה את שמם של התינוק או התינוקת. חשוב לומר כי נדרשים מספר ימים בכדי להדפיס את השמיכה, היות והיא נושאת את שם הילד אשר נקבע באופן סופי רק לאחר הלידה. ניתן לתאם משלוח עד לפתח הבית או לבית החולים. 

הזמנת מארז ליולדת – כל מה שחשוב לדעת

מתנות מקוריות ליולדת ניתן למצוא ללא כל קושי. הסוד טמון באותם מארזים המכילים מוצרים איכותיים ושימושיים. ישנם מקרים בהם המחירים מופרזים ואינם משקפים כלל את איכות המוצרים במארז. לכן, לפני שאתם רוכשים מארז מתנה ליולדת, כדאי לבחון האם כל המוצרים אכן ישמשו את היולדת והאם המחיר מצדיק זאת. אין כל ספק כי בעבור מארזים מעוצבים תשלמו מעט יותר, אך חשוב להבין האם המוצרים שווים את המחיר. 

אם מישהי קרובה אליכם ילדה ואתם מחפשים עבורה מתנות מקוריות ללידה – הגעתם למקום הנכון.  אצלנו, בחנות המתנות והמוצרים לתינוקות של מאמילה תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות מקוריות וייחודיות ליולדת ולתינוק. כל הפריטים המוצעים באתר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מוצרי תינוקות – בטיחות, עיצוב, חומרים, נוחות, רכות וכמובן מחירים משתלמים לכל כיס. מובן כי תוכלו למצוא אצלנו מארזי מתנה, הן לבנים והן לבנות. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום בטלפון 073-2051152 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין. לפרטים נוספים לחצו כאן.