איזו מתנה מביאים ליולדת שיש לה הכל?

אחרי חודשים של בחילות והקאות הגיעה המתנה הגדולה מכל ועכשיו הגיעה תורה של המשפחה וחברים להגיע, לפרגן ולהנעים את זמנה של היולדת הטרייה, אך מה קונים? אם זו מתנה ללידה ראשונה, שניה או שלישית בעידן של צריכה מוגברת עולה השאלה: “איזו מתנה הכי תתאים לה?” אז לפני שתשברו את הראש הנה כמה אפשרויות למתנות ליולדת שנדמה כי כבר יש לה הכל:

מתנה ליולדת שיש לה הכל

כאשר אישה מתכוננת ללידה ראשונה תקופת הקינון אוחזת בה והיא חייבת להכין את הבית לרך הנולד. כחודשיים לפני הלידה היא תבקש מהבעל לצבוע ולהכין את החדר המיועד, תזמין מיליוני בגדים, מיטות, חיתולים, מוצצים, צעצועים, נעליים, עריסות וכל זה כדי שחס וחלילה לא יהיה משהו שיהיה חסר לה אם תצטרך. מה שיוצר מצב שבו נדמה כי יש לה הכל.

ואנחנו, אם משפחה ואם חברים רוצים להביא לה מתנה מדויקת, כדי שהיא תהנה ממנה ולא תדחוף אותה לאחד הארונות, כדי למסור אותה הלאה.

מתנות אפשריות

  • יועצת הנקה ומנשא (במקרה שהיא בוחרת להניק כמובן) – מתנה זו חשובה מכל ותעניק לה אדם מקצועי שיוכל לעזור לה בתהליך ויפחית את החרדה הקשורה לכך.
  • אוכל והרבה – במקרה שהיולדת אינה מניקה כדאי להביא אוכל והרבה. שניצלים, מרקים, סושי, פסטות – כל דבר שיעזור להם בפרץ האדרנלין שגורם לבני הבית לא לאכול ולהיות סביב הילד/ה.

מתנה ללידה שנייה

רוב האנשים שמגיעים לביקור יולדת, נמנעים מלבוא בידיים ריקות ומביאים איתם מתנה שתביע את השתתפותם בשמחת הלידה. אם מין הילד/ה השני/ה ישתנה אז אותה יולדת שיש לה הכול הפכה לחסרת כל וכל מתנה יכולה להתקבל בברכה. אם בכל זאת רצינו מתנה שווה ומקורית אפשר בהחלט להתייעץ עם האם ולשאול מה היא הייתה הכי רוצה ולנסות לעצור לאחר מכן ולחשוב. זה יכול להיות ואפילו חייב להיות בגזרת ה”פינוקים”.

מתנות אפשריות

  • שוברי מתנה לטיפולים בספא – מתנה מדהימה שתשרה שקט וזמן איכות מעולה.
  • אוכל מבושל וטרי – לידה ראשונה, שניה ואפילו שלישית מתאים בכל זמן וחוסך את הטרחה.
  • ספר – ספרים הם בעלי ערך גובה לאותן יולדות שרוצות להתרפק בזמן המועט שיש להן, ולכן ספרים על גידול ילדים, הנקה, עיסוי תינוקות וכו’ יכולות להוות מתכון מצוין עבורן.
  • שירותי ניקיון – הזמנה של חברת ניקיון לנקות את הבית שסבל מהזנחה יכול להיות גם כן פתרון מעולה שינקה ולו במעט את המחשבות המטרידות שמגיעות אחרי לידה.

פינוק, פינוק, פינוק. איזה ? אתם תבחרו.

מתנה ללידה שלישית

לידה שלישית היא כבר סיפור אחר שטומן בחובו את כל המתנות שהוזכרו לפני, וזאת מכיוון שבימי הלידה הבית על גלגלים וכל מה שהיולדת צריכה זה קצת שקט ושוב פינוק. מה שהופך את המתנות שהזכרנו לפני לרלוונטיות שוב כמו: ספא, שירותי ניקיון, שובר טיפולים ואליהם נוסיף את הדובדבן שבקצפת והוא: בייביסיטר.

המתנה המועדפת: בייביסיטר

כן, פשוט בייביסיטר של שעתיים- שלוש, כדי לשחרר את היולדת מהגדוד הצבאי שבנתה לשלוש שעות שהן רק שלה. זה יכול להיות טיול ברחוב, ארוחת בוקר, או בכי אינטימי באחד החדרים. גם מתקבל ובברכה רק שישחרר אותה וייתן לה את עצמה בחזרה. שלוש שעות. מתנה אמיצה שהיא תודה לכם על כך מאוד.

לסיכום

מתנה ליולדת שיש לה הכל זו תמיד שאלה גדולה, אך אם ננטרל את כל המתנות שאנו יכולים לקנות ונחשוב יצירתית ורוחנית על מה שהיא צריכה נגלה עולם שלם של מתנות סופר מיוחדות שיחממו לה את הלב.

דברו איתנו ונמצא יחד את המתנה המושלמת. בטלפון – 073-2051152

וגם בוואטסאפ 055-5523434