מתנה לתינוק בן חודש

בואו נשים את הדברים על השולחן כבר עכשיו – תינוק בן חודש או תינוקת בת חודש, אינם זקוקים לאף מתנה מלבד אימם. זאת אומרת, שכאשר אנו מחפשים מתנה לתינוק בן חודש, אנחנו רוצים לחשוב יותר על אמו של התינוק, מאשר על התינוק עצמו. אבל כדי שלא תצטרכו בכלל להתלבט מה נכון ומה לא נכון לקנות מתנה ליולדת, תוכלו למצוא היום סטים מוכנים של פריטים, שגם ישרתו את התינוק עצמו וגם יעניקו שמחה רבה לאם ולאב הטריים.

מתנה לתינוקת בת חודש – מה היא צריכה להיות?

כפי שאמרנו בפתח דברינו, תינוק שזה עתה נולד לא זקוק לדבר מלבד אימו וגם לא ידע להפיק שום הנאה ממתנה חיצונית כלשהי. יחד עם זאת, האם דווקא מאוד זקוקה למתנה כזאת, מתנה שתכניס קצת צבע ועניין בתקופה קשה ומאתגרת, שתסייע לאם להעסיק את התינוק הצעיר ולשעשע אותו, שתסייע בטיפול בו ושבעיקר תיצור אווירה כללית של שמחה רבה וצבעוניות. החודשים הראשונים לאחר לידת התינוק יכולים להיות חודשים מאתגרים מאוד עבור האם, שנדרשת להיות צמודה לתינוק מסביב לשעון, להמעיט ביציאה מן הבית ולהיות עסוקה במילוי כל צרכיו של התינוק. במצב זה, כל מתנה שמעלה חיוך, יוצרת אווירה, מכניסה צבע ומעלה חיוך היא מתנה מצוינת בקטגוריה של מתנה לתינוק בן חודש. 

איך תבחרו מתנה לתינוק בן חודש?

אחרי שאמרנו את כל זה, אנחנו גם בטוחים שאתם עדיין ממש לא יודעים מה לקנות וזה הזמן להכיר את ערכות המתנה שנבנו בדיוק עבור מטרה זו. ערכות אלה כוללות פריטים כמו בובה, כדור בד, מגבות, שמיכות, גרביים, נעלי בד, בגדי גוף – כולם לתינוק כמובן. כל הערכות הללו מגיעות בעיצוב חי וחיוני, שמכניס צבע ואווירה נעימה ומעלה חיוך בכל עת. לחילופין, תוכלו לבחור במתנה יותר פונקציונלית שמגיעה גם היא בפורמט של ערכות מוכנות ובהן תוכלו למצוא מוצצים, בקבוקי האכלה וכדומה. מתקן לחימום בקבוקים, אזעקת עריסה, מכשיר אינטרקום אלחוטי לחדר התינוק – כל אלה מהווים גם הם אפשרויות נהדרות בקטגוריה של מתנה לתינוקת בת חודש ואם עד עכשיו לא הייתם לגמרי בטוחים, אז עכשיו זה כבר ברור – כל המתנות הללו באות לשרת בעיקר את האם המטפלת בתינוק, מה שבתורו תורם כמובן גם לתינוק עצמו ולרווחתו.

איפה נכון להזמין את המתנה?

בדרך כלל, כאשר אנו מחפשים מתנה לילדים בגילאים צעירים, היעד הראשון שעולה במוחנו הוא חנות צעצועים. תינוקות בכלל ולבטח תינוקות בגיל חודש הם לחלוטין לא קהל היעד של החנויות הללו. אם אתם מחפשים מתנה לתינוקת בת חודש ורוצים למצוא מתנה שבאמת “תעשה את העבודה”, כדאי להיכנס לחנות המתמחה ספציפית בגילאים אלה ויודעים להציע מתנות להולדת הבן או הבת, מתנות לתאומים, מארזים שנבנו במיוחד עבור תינוקות בגילאים אלה ועבור הוריהם וסוגים נוספים של מתנות שהמשותף בין כולם הוא הגיל הרך מאוד של התינוק נשוא המתנה.

כאן במאמילה, תוכלו למצוא את כל מה שהוא מתנה לתינוק או התינוקת. כבר לאורך שנים, בונה מאמילה מבחר גדול וייחודי של מתנות המותאמות בדיוק לתינוקות בגילאים צעירים, כולן לוקחות בחשבון את האם, האב והתינוק עצמו. כאן במאמילה תוכלו להזמין ממש עכשיו סטים נהדרים לתינוק בן חודש או תינוקת בת חודש, לבחירת ערכות יותר פונקציונליות לצד ערכות יותר עיצוביות ומשמחות ולקבל את כל מה שתבחרו במשלוח מהיר וישיר עד פתח הבית. לקבלת מידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2051152 ונשמח לסייע.