כל לידה של תינוק חדש מביאה עמה המון התרגשות, לא תרצו לגשת לביקור אצל היולדת הטרייה בידיים ריקות, מיד אתם ממהרים אל חנויות הצעצועים או אתרי אינטרנט המציעים מתנות ליולדות ותינוקות. בתוך כמה רגעים כבר תגלו כי אין זה פשוט, בעוד רגע אחד כבר תהיו מבולבלים ולבסוף סביר כי תרכשו את המוצר עליו ממליצה המוכרת בחנות, מוצר אשר לאו דווקא יביא תועלת ליולדת שלכם. אם כן, מה כדאי לקנות? מה באמת צריך תינוק?

אם תרצו לקנות מתנה לתינוק ולהבטיח כי המתנה תהיה שימושית כדאי לשאול את ההורים מה ירצו לקבל. ייתכן כי הם זקוקים למובייל למיטה או לעגלה, תוכלו לחסוך להם את ההוצאה. ההורים יודעים טוב מכולם באלו צעצועים ירצו לעשות שימוש, אלו בגדים מתאימים לתינוק ומה חסר להם יותר מכל.

מתנה לתינוק בהפתעה

הגיוני כי תרצו לפעמים לקנות מתנה בהפתעה מבלי לשאול מראש מה ירצו לקבל וכיצד. בכדי לעשות זאת, עליכם בסך הכול להקפיד לבחור מתנה עשויה חומרי גלם איכותיים ובטיחותיים לתינוק. הקפידו לרכוש את המתנה בחנויות המאפשרות את החלפת המתנה על ידי ההורים במידת הצורך. זה הזמן לחפש צעצועי עץ מיוחדים, שמיכות טבעיות עשויות בדים נעימים, משחקים המעודדים את התפתחות התינוק, ערסל, מנשא לתינוק וגם צעצועים לאמבטיה או לחצר.
חנויות הצעצועים מציעות מבחר עצום של צעצועים, אם עדיין אין לכם ילדים משלכם, כדאי להיעזר בצוות החנות לבחירת הצעצוע המתאים לגילאי הילדים. על גבי הצעצועים מפורטים כמעט תמיד הגילאים להם מיועד הצעצוע.

מארזים לתינוק חדש

גם אם המארזים אינם שימושיים במלואם, הם מקסימים ומאוד משמחים. כל יולדת תשמח מאוד לקבל מארז של עוגת חיתולים, צעצועים, בגדי גוף עטופים כסוכריה על מקל, שמיכות רכות וגם דובונים מתוקים. מתנה לתינוק החדש היא בעצם מתנה ליולדת, מתנה אשר תהפוך את הטיפול בתינוק נוח יותר, כדאי לזכור כי בגילאים צעירים מאוד התינוק טרם מביע כל עניין בצעצועים, רק בעוד כמה חודשים הוא יצליח להרים את ראשו לראשונה ולגלות עניין במובייל הצבעוני במיטה, בעגלה, בצעצועים ובשאר המתנות אותן קיבל.