מתנה מקורית לתינוק

מקוריות היא תכונה מאוד מוערכת על ידי מרבית בני האדם וזאת בדיוק הסיבה שבגינה, כאשר אנו מחפשים מתנה יפה, אנחנו מקדישים לא מעט זמן ולעיתים גם כסף, במציאת מתנה שהיא מקורית. כשאתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת לתינוק, אתם יכולים בהחלט למצוא ערכות מתנה נהדרות ומיוחדות שנבנו כבר עבורכם על ידי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. יחד עם זאת, אם מקוריות הוא תנאי בל יעבור מבחינתכם, אתם לא צריכים להתחיל ממש מאפס – תוכלו לבנות מתנה מקורית לתינוק בעצמכם בסיוע אלמנטים ייעודיים, אותם תוכלו לגבש יחד למתנה סופר מקורית משלכם, מבלי לוותר על הקווים המיוחדים שחשובים בכל מתנה לתינוק.

מתנות מקוריות לתינוקות – איך תבנו אותן בעצמכם?

אחת המגמות שהולכות ותופסות תאוצה בשנים האחרונות בתחום המתנות לתינוקות היא המגמה של עשה זאת בעצמך – אתם מחליטים מה אתם רוצים לכלול במתנה, איך אתם רוצים שהיא תיראה ומהו התמהיל הספציפי בין פריטים עיצוביים ופריטים פונקציונליים בתוך המתנה. אלא שאתם לא צריכים להתחיל לגמרי מאפס – תוכלו להזמין פריטי בסיס שונים לפי בחירתכם, לאסוף פריטים כאלה מן האשכול ומן היקב ולבנות את המתנה הסופית בצורה מקורית שהיא רק שלכם. כך למשל, תוכלו להזמין מעמד בצורה עוגה, עטוף בבד רך ונעים, בצבעים שונים ועם דוגמאות גרפיות שונות המוטבעות עליו, מעמד שישמש כבסיס המתנה. אל תוך המעמד הזה תוכלו להכניס כל פריט שתרצו לפי בחירתכם – גרביים, בגדי גוף, מגבות, דובונים ובובות, מוצצים, בקבוקי האכלה וכל פריט אחר שאותו תרצו להעניק בתור מתנה אישית לתינוק. אם תעשו את זה במקום הנכון, תגלו גם שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות ותוכלו גם למצוא רעיונות שכלל לא חשבתם עליהם ואשר מתאימים בדיוק לקטגוריה הספציפית של מתנות מיוחדות לתינוקות.

למה לא להתחיל מאפס?

כשאנחנו באמת רוצים להיות מקוריים, הנטייה שלנו תהיה תמיד להתחיל הכל מאפס – הרעיון מקורי שלנו, החומרים מקוריים שלנו, השילובים מקוריים שלנו והעיצובים מקוריים שלנו. העניין הוא שבדרך כלל אין לנו את הידע הנדרש בעולם התינוקות – סוגי בד, בטיחות ורעילות של חומרים ואפילו שילובים עיצוביים נכונים. כדי להבטיח שהמתנה שלכם תהיה סופר מקורית מצד אחד וגם סופר בטוחה, שימושית ומעוצבת מצד שני, כדאי לוותר על הרוח היזמית האבסולוטית ולכל הפחות להיעזר באלמנטים ייעודיים שבאמצעותם תוכלו לבנות מתנה מקורית לתינוק – המקוריות שלכם תבוא לידי ביטוי בשילובים שאתם עושים ובבחירות שאתם עושים ובמבחן המציאות זה תמיד יוצא מקורי וייחודי. דברים אלה נכונים במיוחד במקרה של מתנות מקוריות לתינוק שנולד זה עתה – במקרה הזה ישנה חשיבות רבה לכל פרט ופרט – לנוחות הבד, למשקל הבד, ליעילות החימום שלו, לעיצוב שלו, לבטיחות והרעילות שלו וכמובן להתאמה של הפריטים השונים לצרכיו של תינוק בן יומו וכמובן לצרכי אמו, שבפועל, היא זו שמקבלת את המתנה ומשתמשת בה.

להזמין מתנה מקורית במקום לא מקורי – זה הסוד

כשאתם מחפשים מתנות מקוריות לתינוקות או רוצים לבנות אחת כזאת בעצמכם, חשוב מאוד לשמור את המקוריות למתנה עצמה, אך להימנע ממנה בכל הקשור למקום בו אתם קונים אותה או את רכיביה. בכל מה שקשור לתינוקות, מומלץ תמיד להגיע לחנויות שמתמחות ספציפית במתנות ומוצרים לתינוקות רכים – לא סופר מרקט, לא צעצועים ולא חנויות עשה זאת בעצמך או הכל בדולר – בחנויות האלה תוכלו למצוא המון פריטים, שאף אחד מהם לא באמת מתאים לתינוקות, לא ברמה הבטיחותית, לא ברמת הנוחות והשימושיות ולא ברמת העיצוב.

בחנות המתנות והמוצרים לתינוקות של מאמילה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לבנות יופי של מתנה מיוחדת לתינוק. פה באתר של מאמילה תוכלו לבנות מתנות מקוריות לתינוק שנולד בשיטת עשה זאת בעצמך – הזמינו כל פריט ופריט בנפרד ובנו בעצמכם את המתנה המקורית שלכם בצבעים שלכם, בשילובי הפריטים שלכם ובעושר והחיוניות שלכם. כאן במאמילה, כל הפריטים המוצעים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מוצרי תינוקות – בטיחות, עיצוב, חומרים, נוחות, רכות וכמובן מחיר. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו את תפזורת הפריטים שתרצו לבניית מתנה מקורית משלכם וקבלו את כולם במשלוח מהיר וישיר עד פתח הבית.
וכמובן אפשר לבחור מתוך מארזים מהממים שכבר בנינו עבורכם. למשל כנסו לצפייה במתנות ליולדת בת או מתנה ליולדת בן ויש אפילו מתנות לאחים.
למידע נוסף, צרו קשר עוד היום בטלפון 073-2051152 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.