בשעה טובה חברה שלך ילדה? מישהי מהעבודה? ואתם רוצים לשלוח לה מתנה לבית החולים? היום בעידן הטכנולוגי המתקדם, ניתן בקלות להיכנס לאתר האינטרנט ודרך החנות הוירטואלית של מאמיל’ה להזמין מתנות לידה ואפילו לשלוח אותם לכל יעד רצוי ברחבי הארץ ואפילו גם בחו”ל. מה שבעבר היה מצריך מאיתנו לפנות זמן, ללכת באופן פיזי לחנויות, להעזר בשירותיה של המוכרת שלא תמיד תמליץ על הדבר הנכון, הפך להיות היום הרבה יותר פשוט. באתר קיים מבחר גדול של מתנות לידה, המכילות פריטים איכותיים ושימושיים ליולדת ולרך הנולד.

מתנות לידה מודרניות

אם בעבר בדרך כלל היינו מגיעים לבית החולים עם שוקולדים או פרחים, הרי שהיום הזמנים השתנו ואיתם השתנו גם מתנות הלידה. יותר ויותר אנשים מודעים לאתרי האינטרנט המציעים מבחר מתנות לידה, שבדרך כלל מכילים בגדי תינוקות ראשוניים, כובע, חיתולים, גרביים, צעצועי התפתחות למיניהם ועוד..כמובן שחשוב להקפיד על איכות הבדים, נבחר רק ביגוד שעשוי 100% כותנה, דברים איכותיים שיוכלו בקלות לעבור גם לילד הבא. דבר נוסף שחשוב להקפיד הוא העיצוב של המתנה ואיך היא מגיעה ליולדת. אצלנו במאמיל’ה מתנות לידה עטופות בנייר צלופן בשילוב סרטי סאטן צבעוניים, בהתאם למתנה הנבחרת, וכמובן בשילוב כרטיס עם הברכה המיוחדת שתרצו לברך את היולדת.

מתנות לידה בהתאמה אישית

לא פעם מבקשים מאיתנו לשלב שני מארזים יחד, או בעצם ליצור מתנות לידה בהתאמה אישית. אנחנו יותר משמחים לבצע זאת, מאחר וכך הלקוח מקבל בדיוק את מבוקשו ובעצם יוצר לעצמו את מתנת הלידה המשולמת. תוכלו לעבור בין מתנות הלידה השונות באתר, לבדוק אילו מוצרים תרצו לכלול במתנת הלידה הספציפית שלכם, ובכך תרכיבו מתנה בהתאמה אישית. כמובן ששירות זה אינו כרוך בתוספת תשלום, וכך בעצם אתם יכולים גם לקבוע את תקציב המתנה לפי מה שמתאים לכם. גם כאן ניתן לבחור במשלוח לכל יעד רצוי, אם זה לבית החולים או לחילופין לבית היולדת.