מתנות היריון – איך לבחור נכון?

זוג אהוב הודיע לכם כי הם בדרך להיות הורים? אתם ודאי מתרגשים מאוד לבואם של התינוק או התינוקת החדשים. אין ספק כי הריון הוא זמן חגיגה עבור ההורים לעתיד. בין אם זה הילד הראשון שלהם ובין אם לא, כל הריון הוא מיוחד. אך, חשוב לזכור כי יצירת חיים חדשים אינה עבודה קלה, ולעיתים, ההיריון גובה מחיר פיזי ונפשי כאחד. לכן, אם למישהי מגיע להתפנק זה לאם אשר נושאת את התינוק ברחמה. הפתעה לאישה בהיריון תגרום לה להרגיש אהובה ועטופה ונראית בעיני מכריה הקרובים. לכן, כדאי להרעיף עליה מתנות אשר ישפרו את מצב רוחה. ישנו מגוון רחב של מתנות הנועדו לשלבים שונים של ההיריון. חלק מהמתנות יכולות להיות מתנות שימושיות, בעוד שישנן מתנות מצב רוח אשר המטרה שלהן היא לשמח את האישה. מובן, כי ניתן גם לשלב בין שני סוגי המתנות. אם חברה קרובה או בת משפחה אהובה בהיריון, אתם במקום הנכון. 

שיקולים בבחירת מתנה להיריון 

אין ספק כי רכישת מתנות לנשים בהריון יכולה להיות משימה מאתגרת. האם כדאי לשלוח פרחים? שובר לארוחת בוקר או עיסוי? או שאולי כדאי לרכוש משהו בשביל זוג ההורים? מובן כי אין תשובה חד משמעית. כל אדם הוא שונה ולכן גם המתנה שהוא יעדיף תהיה שונה. לכן, חשוב להכיר היטב את האישה ולרכוש מתנה מתאימה עבורה. אך, לצד כל זה, חשוב לומר כי נשים בהריון, בדיוק כמו כל אישה אחרת, פשוט מעריכות את הרגש מאחורי הכוונה. כלומר, עצם העובדה כי אתם חושבים על האישה ורואים אותה, תגרום לה להרגיש אהובה. אם אתם עדיין מתלבטים מה כדאי לקנות ולא יודעים במה לבחור,  כדאי להמשיך לפסקה הבאה. 

רעיונות למתנה לאישה בהיריון 

בעת קניית מתנה לאישה בהיריון, כדאי לזכור כי המתנות האהובות ביותר הן מתנות פונקציונליות, ומנחמות. למעשה, כל דבר שירגיע כאבים שונים או שיגרום לאישה להתפנק בדרך זו או אחרת, יכול להיחשב כרעיון נהדר. הנה מספר מתנות מקוריות לאישה בהיריון:  

  • יומן היריון – כל הריון הוא שונה ומיוחד בפני עצמו. לכן, גם אם זו מתנה להיריון ראשון או רביעי, יומן היריון היא מתנה נהדרת עבור אימהות שאוהבות לעקוב אחר התהליך ולכתוב את רגשותיהן. אגב, ייתכן כי האם לא חושבת על זה כעת, אך היא תעריך את המחשבה שלכם ותודה לכם על כך שרכשתם את היומן עבורה. 
  • ספר – אם אתם מחפשים מתנה לאישה בהיריון ראשון, כנראה שספר שעוסק בתחום, כבר נקנה על ידה ברגע שגילתה שהיא בהיריון. במקום זאת, כדאי לרכוש עבורה ספר שיגרום לה לצחוק בקול רם כשהיא לומדת מה צפוי לה במסע ההיריון שלה. מלבד ההומור, שהוא מרכיב חשוב בשלבי ההיריון השונים – הספר יעזור לה לראות כי נשים נוספות חוות את הקשיים שעוברים עליה. 
  • בקבוק – שתיית מים חשובה מאוד עבור האישה ההריונית, ככל שהיא מתקדמת בשלבי ההיריון. לכן, בקבוק מיוחד, שיעודד אותה לשתות מים במהלך היום יכול להיות מתנה מקורית לאישה בהיריון. 
  • ערכה לאישה בהיריון –אם אתם רוצים לגרום לאישה ההריונית להרגיש מיוחדת, ניתן ליצור עבורה ערכה עם דברים חיוניים מפנקים, אשר יעזור לה להירגע ולהנות מהזמן שלה. קרם גוף, נרות ריחניים ופצצות אמבטיה הם רק חלק מהדברים שניתן להכניס בתוך המארז המפנק. 
  • ערכה ליולדת לבית החוליםאם תאריך הלידה מתקרב, האישה ההריונית ודאי מכינה את תיק הלידה שלה לבית החולים. מתנה מיוחדת לאישה בהיריון יכולה להיות ערכה בה יהיו כל הדברים הנחוצים לה, כמו תיק רחצה, קרמים, נעלי בית וקפוצ’ון מחמם. ערכה זו תוכל להיות שימושית עבור האם גם בבית החולים וגם בחופשת הלידה שלה. 

אם אתם מחפשים מתנה לאישה בהיריון או לתינוק שצפוי להיוולד – הגעתם למקום הנכון. אצלנו, בחנות המתנות והטקסטיל לתינוקות, מאמילה, תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרים ייעודיים לתינוקות, כמו שמיכות רכות, סדינים מעוצבים ובובות מיוחדות. בין היתר תמצאו באתר שלנו, מוצרי האכלה, מוצרי טקסטיל כמו בגדים, כובעים, חיתולי בד וכדומה. תוכלו להרכיב את הערכה המושלם בצורה עצמאית, על ידי בחירה סלסלה מיוחדת והכנסת פריטים שונים לתוכה. בנוסף, אם זוג ההורים אוהב דמויות מצוירות, תוכלו לרכוש מארזי דיסני ייחודיים. חשוב לומר כי כל הפריטים המוצעים באתר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מוצרי תינוקות – בטיחות, עיצוב, חומרים, נוחות, רכות וכמובן מחירים משתלמים לכל כיס. צרו קשר עוד היום בטלפון 073-2051152 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין. לפרטים נוספים לחצו כאן.