מחלקת היולדות של אסף הרופא, יודעת את החוויה שחווה כל יולדת ומקנה את הטיפול הטוב ביותר עבורן והנוחות הבלתי מתפשרת של מחלקת היולדות בבית החולים אסף הרופא. צוות המחלקה, גאה להיות חלק מהחוויה ומסייע ליולדות בלידה ובהנקה לאחר הלידה. השהייה במחלקת היולדות של ביה”ח אסף הרופא, מיועדת לנשים שילדו בלידה טבעית ולנשים שילדו בניתוח קיסרי.

במחלקה יש 26 חדרים ליולדות ולכל חדרי אשפוז ישנם שירותים ומקלחות צמודים ניתן למצוא הדרכות קבוצתיות ליולדות.

הכשרה בתחום ההנקה

כל המיילדות של חדר הלידה והאחיות עברו הכשרה ומעבירות קורס הנקה ליולדות, כך שכשהן תחזורנה הביתה, ידעו לטפל בתינוק ויהיו להן את הכלים הדרושים לטיפול בו. התינוק נמצא ליד מיטת היולדת כך ששיטת הביות היא השיטה של ביה”ח אסף הרופא במחלקת יולדות.

היתרון הגדול של שיטה זו, שהיולדת מקבלת הדרכה מלאה בחדרה בעזרת אחיות מחלקת היולדות. יולדות שתהיינה מעוניינות להניק בחדר ההנקה, תוכלנה להניק את התינוק.

מלונית- בייבי אסף

מלון הבוטיק אסף הרופא הינו מלון נוח ומפואר, אשר יש בו חדרים מפנקים והוא מיועד ליולדות שמעוניינות ללדת בתנאים הכי טובים, כך שתוכלנה לנוח. הצוות קשוב. במלונית “בייבי אסף”, יעניקו תשומת לב מרבית ליולדת ולתינוק והלידה תהפוך ליולדת לחוויה נעימה.

ההזמנה במלון היא משהות מינימלית של לילה אחד והארכת השהייה במלונית, היא על בסיס מקום פנוי ובהודעה מראש. יש להזמין 60 יום מראש לפני מועד הלידה. יש לברר את המחירים ולסגור מראש, כך שהכל יהיה מאורגן מראש לנוחות ולשקט הנפשי של היולדת ובני משפחתה המלווים אותה.

משלוחים לבית היולדות אסף הרופא- מאמיל’ה

לבטח ישנה התרגשות גדולה לשמע הבשורה שתינוק חדש בא לעולם למשפחתכם. כדאי כי תתחילו לחפש מתנה לתינוק וליולדת, כך שלא תקפחו אף צד. חברת מאמיל’ה מציעה חנות מקוונת של כל מוצרי התינוקות החדשניים וכן, את המוצרים הנחוצים ביותר לטיפול של האם בתינוקה. באמצעות רכישה מאובטחת, ניתן לרכוש את המוצרים ולבצע משלוח במחיר סמלי לבית החולים במחלקת היולדות של אסף הרופא.

משלוח ליולדת לבית חולים אסף הרופא הינו ללא עלות – המשלוח מגיע באותו היום