לידת תינוק, הינה ללא ספק אירוע מיוחד. בגלל שבכל התקופות, המסורת נותרה ויש להנציח את האירוע באמצעות מתנה לתינוק, משהו שיוכל לעזור להורים בגידול הרך הנולד. המתנות הן רבות כמו למשל: קפוצ’ון, שק שינה, כך שהתינוק לא יוריד את השמיכה מגופו בלילה, דובון שילווה את התינוק לשנים, פריטי תינוק חדשניים שיסייעו לטפל בתינוק ועוד. תוכלו למצוא מתנות מקוריות ורבות אם תחפשו באתרים השונים של מתנות ליולדות ולתינוק, אולי, תצליחו להרכיב מתנה לשניהם שתגרום לשמחה בלב ולשימוש יעיל.

לא כדאי ללכת על הנדוש ביותר, מה שיקרה שהיולדת תיתקע עם 5 שמיכות, יותר מדי בגדים לחודשי חייו הראשונים ועוד. נסו למצוא משהו מיוחד באמת באמצעות אתרי האינטרנט, כזה שלא רואים הרבה ושתהיה מתנה שימושית.

זר פרחים או זר בגדים?

מתנה שהיא שימושית ומיוחדת עבור התינוק, הינה זר בגדים. במבט הראשון, זה נראה כמו זר פרחים רגיל, אך רואים ממבט קרוב, כי מדובר בזר בגדים מיוחד, המשמשים לתינוק בחודשי חייו הראשונים. אוברולים במגוון צבעים שגדלים יחד עם התינוק, סינרים, כובעים, גרביים ועוד. תוכלו לשלב צעצוע רך וחמוד, כגון ארנבון או דובי וכן, מוצרים ליולדת כגון: מגבת נעימה ורכה, קרם גוף, תחליב לאמבט, מלחים למילוי האמבט ועוד. מתנה כזאת יכולה להיות מושלמת, היות ולא מדובר רק על מתנה לתינוק, כי אם מתנה שתעניק תשומת לב לשניהם- לאם ולתינוק.

כדאי לרכוש פריטים גדולים יותר עבור הרך הנולד, תוכלו לרכוש בגדים לתינוק, בגדלים שונים , מה שישמש את האם והתינוק, לפחות לשנה הראשונה. מתנות עבור התינוק, יכולות להיות לעזר רב עבור ההורים שההוצאות הן גדולות. האם תמיד תשמח לשמור את בגדי התינוק, כך שהם ישמשו אותה גם בלידות הבאות. רכישת מתנות לרך הנולד בדרך זו, יכולות להיות בחירה נכונה ומושכלת, כאשר אתם רוכשים מתנה, במחשבה קדימה.

מתנה מושלמת לתינוק- זה רק במאמיל’ה

כולנו רוצים לרכוש מתנה מיוחדת לתינוק. תמיד נחשוש שמישהו או מישהי, ירכשו את אותה המתנה וזה בדיוק לא משאת נפשנו, אז מה בכל זאת ניתן לעשות? על מנת להיות מקוריים, כדאי להגיע לחנות של מאמיל’ה, הנמצאת באזור מרכזי בארץ, או אם אין לכם זמן כי אתם עובדים, תוכלו להיכנס לאינטרנט ולבחור מתוך הקטלוג העשיר והמגוון של החנות, מתנה לתינוק מקורית, שימושית ומיוחדת. המשלוח יגיע ליעד בזמן ואתם והיולדת תהיו מרוצים.