מזל טוב! חברה טובה שלך ילדה או בת משפחה? ברור לחלוטין שתרצי להפתיע אותה עם מתנת לידה מרשימה, מעוצבת המכילה את הפריטים הכי שימושיים ליולדת ולרך הנולד.

מה מכילה מתנת לידה מושלמת?

גם אם זו לידה ראשונה וגם אם לא, כולנו נסכים שבגדי תינוקות אף פעם אין יותר מידי.

אישה לאחר לידה, תשמח תמיד לקבל חליפות בייסיק לתינוק, תמיד שימושי. לא משנה כמה חליפות נקבל. מה שכן חשוב להקפיד זה איכות הבדים. חשוב לבדוק שהבגדים עשויים מבד 100% כותנה המותאם לתינוק בימיו הראשונים.

דבר נוסף שתמיד כיף לקבל הוא שמיכה לעגלה. יש להתאים את השמיכה לעונת השנה. אצלנו קיים מבחר שמיכות לקיץ ולחורף, עם הדפסים שונים ומגוונים. גם אם האמא תקבל 2 שמיכות או יותר, תמיד נוח שיש שמיכה אחת בעגלה, שמיכה בבית, שמיכה באוטו.

מגבת חיבוקי – נקראת גם מגבת אמא, היא מגבת עם 2 סקוצ’ים הנסגרים על צווארה של האם, וכך היא יכולה להחזיק את התינוק בנוחות ובטיחות, 2 הידיים שלה פנויות. גם פה חשוב להקפיד על איכות המגבת המגבת. מגבת חיבוקי משדרגת כל מתנת לידה.

חיתולי טטרה גם הם תמיד נחוצים. קיימים חיתולים חלקים או חיתולי טטרה עם דוגמאות. לא חשוב העיצוב, החיתולים הם מצרך שימושי ונחוץ.

צעצוע להתפתחות התינוק. ישנו מגוון רב של רעשנים, כדורי תוויות, ספר למיטה, נשכנים. תורמים רבות להתפתחות התינוק. מגיעים בצבעים ובדים שונים, חלקם משמיעים צפצופים.

ניתן להוסיף גם גרביים, נעלי תינוקות מתוקות במיוחד, כובע ועוד מגוון רחב של פריטים המופיעים במארזים השונים.

הזמנה נוחה דרך האינטרנט

כולנו אנשים עסוקים, ולפעמים משימת קניית מתנת לידה היא “תיק” לא קטן. בחברת מאמיל’ה ניתן להזמין מתנת לידה ישירות דרך אתר האינטרנט, ישנה חנות וירטואלית הפתוחה 24 שעות. החנות מאובטחת ומכבדת את כל סוגי כרטיסי האשראי. הזמנה בצורה כזאת היא הרבה יותר נוחה וזמינה וברוב המקרים עדיפה על חיפושים בחנויות.

מתנת לידה המגיעה עד פתח בית היולדת או בית החולים

במידה ולא מסתדר לכם ללכת לבקר את היולדת מיד לאחר הלידה, תמיד אפשר לשלוח לה מתנת לידה עם שליח עד בית החולים או הביתה, כמובן לפי בחירתכם.

חברת מאמיל’ה מבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ. באזור המרכז המשלוחים מבוצעים מהיום להיום. השליחות מבוצעת ברכב, ותמיד עם חיוך רחב.

בנוסף לפריטים השימושיים שנבחר להוסיף לתוך המארז, מה שהופך את המתנה למתנת לידה מושלמת היא גם האריזה והעיצוב של המארז.