מחלקת היולדות של ביה”ח רמב”ם, הינה אחת המחלקות המבוקשות לנשים שיולדות באזור צפון הארץ. היולדת מתחילה את ההיכרות שלה עם המחלקה, עוד הרבה לפני הלידה. היא נפגשת עם הדולה שמייעצת לה במידה והיא מעוניינת בלידה טבעית. נשים שכבר ילדו ברמב”ם יכולות לספר על היחס, הטיפול וחוויית הלידה שלהן. בביה”ח רמב”ם בחיפה, ישנם חדרים נוחים ליולדות עם שירותים מקלחת צמודה וכן המכשור שיולדת צריכה כאשר היא מגיעה להתאשפז, כגון מוניטור , חמצן ועוד.

חדרים עברו שיפוץ והם נוחים ומרווחים. בצד אחד של המסדרון יש חדרים עם מרפסת ונוף לים וכן, כורסא למלווה וטלוויזיה, ארון קיר, אשר בו קיים המכשור הרפואי, חלונות ובכל דלת ווילון ודלת כניסה. כל יולדת, עשויה להחליט אם היא מעוניינת לסגור את הדלת או רק את הווילון. ניתן למצוא מידת לידה מתכווננת, היא יכולה לבחור את המזרון שנוח לה, כגון מזרון “תבנית ביצים” לנוחיותה.

הצוות המיומן והמסור של ביה”ח רמב”ם חיפה

הצוות המיומן של ביה”ח רמב”ם, הינו צוות מיומן, הכולל רופאים מיילדים, רופאי ילדים , מיילדות, אחיות וסניטרים. כל משמרת בוקר, ישנן בין 6-7 מיילדות ובמשמרת ערב ולילה, ישנן 4 מיילדות ועוד אחת נמצאת תמיד בכוננות. יולדות בבית החולים רמב”ם יכולה להכניס לחדרה, עד 2 מלווים. למרות שאין רשימה של דולות בביה”ח רמב”ם, כל יולדת , יכולה לבחור כל דולה ולהגיע עמה לחדר הלידה .בביה”ח רמב”ם, ישנם רופאים מרדימים שזמינים כל הזמן עבור היולדות.. ישנם קורסים להכנה ללידה, יועצות הנקה הנמצאות בשעות הבוקר, כך שתוכלנה לסייע בהדרכת הנקה.

מתנות ליולדות ברמב”ם- משלוחים בשעות הביקור מחנות מאמיל’ה

כולנו יודעים כמה מרגש לרכוש מתנה ליולדת. אם קרובת המשפחה שלך ילדה בביה”ח רמב”ם ואתה או את מעוניינים לרכוש לה מתנה, אין לכם בדיוק את הזמן לכך, כדאי כי תרכשו לה מתנה באמצעות האתר המקוון של מאמי’לה. האתר מכיל קטלוג עשיר ומגוון של מתנות לאם ולתינוק והוא מתעדכן בכל תקופה . החנות של מאמי’לה כבר מוכרת להרבה והיא קיימת כבר שנתיים. ניתן לבצע משלוחים לכל אזור בארץ, כלומר לכל מחלקת יולדות. התשלום למשלוח הינו סמלי והמשלוחים מגיעים בשעות הביקור המקובלות.

ניתן לבצע משלוחים ליולדות בביה”ח רמב”ם בחיפה ולהפתיע את היולדת והתינוק במתנה שימושית שתסייע בטיפול וגידול הרך הנולד.

משלוח ליולדת לבית חולים רמב”ם חיפה הינו ללא עלות

המשלוח יגיע אל היולדת באותו יום – לאחר תיאום מראש מול היולדת.